Ahad, 24 April 2011

8) Niat Bersenam

erm...dulu pernah tgok kat KBS WORLD channel astro, exercise orang korea. mmg best, macam tarian, itu yg teman suke, sbb teman suke menari2 ni..kool... :) teman pon cari la slot tu kat utube. mule2 cam payah nak jumpe, akhirnya, usaha berhasil, jumpe la jugak vdeonya.. inilah dia.

video

Teman pon berlatih, teman niat nak kuruskan badan, kasik lemak2 kat badan ni jatuh. maklum la, dh lama xjoging, badan naik cepat sangat sbb stop tiba2. niat teman mmg nak cantik, pakai baju pon nampak kiut, xde la belon sana sini. lipatan pon leh la dikurangkan bila dah slim. dalam banyak2 niat tuh, xterfikir pon pasal isu kesihatan. Pikir nak cantik je, tp secara xlangsung, badan jadik cergas, otak cerdas, badan rasa panas dan ringan, peluh lenjun, jantung berdegup kencang, dll.

napelah xamalkan dari dulu lagi..semua ni bila nak dekat kiamat (sakit) baru nak terhegeh2, xpe..bila kita exercise, ia adalah salah satu disiplin rutin kehidupan. so, sape dapat spent time bersenam, mmg seorang yg agak berdisiplin.( tu dia, bangga ceq). haha

tp niat tuh la, patutnye lebihkan pada kesihatan. sbb cantik tu subjektif. kalau teman slim pon, belum tentu cantik ,pasai orang kata teman lg cantik kalau chubby.. hampeh, selalu potong stim je.. xpe, still terima kasih byk2. ok..set minda betui2, senam untuk jadik sihat!!!!

moh kite bersenam!!!

Tiada ulasan: