Ahad, 13 Mac 2011

3) Kak Az Beranak 11.3.2011

>


Alhamdulillah...syukur ke hadrat Ilahi kerana menurunkan seorang lagi khalifah di muka bumi ini..tanda Allah tidak pernah putus asa terhadap manusia. Bayi ini dilahirkan di Kinik Yasmin, Seri Manjung Perak pada 11 Mac 2011 (kebetulan, tarikh ini juga gempa bumi dan tsunami berlaku di bndar Jepun) . Nampak x disamping Allah menurunkan rezeki, Allah juga menurunkan bencana alam kepada manusia. Manusia yang mati akan digantikan dengan kelahiran bayi untuk mengimbangkan dunia ni..

p/s --> skema pulop saya

*Saya suka sgt baby, jadi wajib la saya pergi melawat... :P Saya masih mnunggu giliran saya pulak untuk beranak. xsabarnyew.... heee .. (berangan2 macam mat jenin)

OK... jom pilih nama untuk baby ni..saya dah pilih 'Muhammad Amril Hakim".. hui, syok time pilih2 nama ni, mcm2 ada.. macam la anak kluar berpuluh2 ye..so pick the most wanted... :)

Tiada ulasan: